quinta-feira, dezembro 22, 2005

Omaghe al Renato Corsetti / Em Homenagem ao Renato Corsetti

Omaĝe al Renato Corsetti...
 
Jen Renato Corsetti, l' UEA Prezidanto,
Demokratia homo, tre bona kaj sincera...
Li ŝatas la Dokitan Poemaron. Kaj klera,
Inspiras li al mi por ĉi-tiu poem' kanto.
 
Mi povus esti nun kun plena, ensorĉa vanto,
Konstatante ke tiu ĉi fakto estas vera
Ke Renato Corsetti – l' UEA Prezidanto,
Demokratia homo, tre bona kaj sincera...
 
Legadas la poemojn ne nur en Esperanto,
Sed ankaŭ Portugale laŭ dokit' maniera...
Traduk' aŭ netraduko – versio pli prefera,
Al vi dediĉas nun, al vi –Poeziamanto -
Jen Renato Corsetti –l' UEA Prezidanto!...
 
Dokito/Muritiba/19/12/2005
 
 
Em Homenagem a Renato Corsetti:
 

Oh! Renato Corsetti – da UEA  - Presidente,
Dos Poemas de Dokito – diz-se um leitor sincero...
Um homem democrata, amigo que considero,
Na hora da leitura, ele se faz presente.
 
Poderia eu ficar bem vaidoso de repente,
Sabendo que os poemas que eu cultivo e venero
Que Renato Corsetti – da UEA – Presidente,
Dos poemas de Dokito diz-se um leitor sincero...
 
Não somente em Esperanto, ele é um leitor freqüente...
Mas também em Português, como Dokito eu espero,
Seja ou não tradução,uma versão também quero...
Por isto eu lhe dedico os versos que tenho em mente,
Ao Renato Corsetti, da UEA - Presidente!
 
Dokito/Muritiba/21/12/2005.